ვასწავლი ისტორიას VI, VII, VIII, IX კლასებს, 2017-2018 სასწავლო წელს. ვარ მეშვიდე კლასის დამრიგებელი, კლასშ არის 8 მოსწავლე.
მე-7 კლასის
დამრიგებლის მაია მებონიას
გეგმა
შესასრულებელი
საკითხები
|
შემსრულ.
|
დრო
|
შენიშვნ.
|
|
1
|
შევადგენ
მე-7 კლასის აღმზრდელობითი მუშაობის
გეგმას და დასამტკიცებლად წარვუდგენ
დირექციას. გეგმის შინაარსი ეფუძნება ესგ-ს,
განისაზღვრება სადამრიგებლო პროგრამით გათვალისწინებული სასკოლო
ცხოვრების მიმდინარე მოთხოვნები, სკოლის
საერთო ამოცანები, მოსწავლეთა
ასაკობრივი თავისებურებები
|
კლსის ხელმძღ
ვანელი
|
15-09
20-09
|
|
2
|
მოვაწესრიგებ
მოსწავლეთა პირად საქმეებს
|
კლ.ხელმ.
|
15-21-09
|
|
გავუკეთებ
ორგანიზაციას სახელმძღვანელოების განაწილებას
|
კლ.ხელმ.
|
10-15-09
|
||
4
|
შევხვდები მშობლებს, დავადგენთ
კლასის საჭიროებებს, გავაცნობ
შინაგანაწესს, შევავსებინებ ანკეტას
|
კლ. ხელმ.
|
18-09
|
|
3
|
კლსში შევადგენ
მორიგეობის სიას,გამოვაკრავთ გაკვეთილების ცხრილს
|
კლ.ხელმ.
|
18-09
20-09
|
|
6
|
მოსწაველეთა
გაცდენა-დასწრებაზე დავაწესებ კონტროლს
|
კლ.ხელმ.
|
15-09 დან სისტემატ
|
|
7
|
დავადგენ
მოსწავლეთა საჭიროებებს, მიდრეკილებებს,დავეხმარები მათ სხვადასხვა სასკოლო
წრეებსა და კლუბებში
გაერთიანებაში
|
კლ.ხელმ.
|
15-09
30-09
|
|
კლასის საათი
აქტივობები
|
||||
1
|
თვითშეფასების
კითხვარების შევსება
|
კლ.ხელმ.
|
26-09
|
|
2
|
ქუჩაში მოძრაობის წესების
გაცნობა
|
კლ.ხელმ.
|
19-09
|
|
3
|
დისკუსია ,,რა
მსურს და რა მჭირდება“
|
კლ.ხელმ.
მოსწავლ.
|
21-10
|
|
4
|
საჭიროებიდან
უფლებამდე-საუბარი
|
,,------„
|
26-10
|
|
5
|
დისკუსია
--ღირსება მთავარი ადამიანური
ფასეულობაა
|
,,-------„
|
30-11
|
|
6
|
იყო პიროვნება--ნიშნავს, რომ შენ ხარ თავისუფალი
|
,,-------„
|
21-12
|
|
7
|
რას ნიშნავს იყო წარმატებული
|
კლ.ხელმ.
მოსწავლ.
|
22-02
|
|
8
|
შენი ოცნების გმირი
|
,,---------„
|
22-03
|
|
9
|
ვის დაუდგამდი ძეგლს?
|
,,---------„
|
26-04
|
|
10
|
ყოველგვარი
ძალადობა დასაგმობია
|
,,---------„
|
24-05
|
|
11
|
გინდა იყო ჯანმრთელი(საუბრები ალკოჰოლის,ნარკოტიკების,ცხოვრების არაჯანსაღი
ჩვევების შესახებ)
|
,,---------„
|
13-10
|
|
12
|
წინასწარ
ნუ განსჯი
|
,,----„
|
6-10
|
|
13
|
რას ნიშნავს
კლასელისთვის იყო წარმატებული
|
,,----„
|
20-10
|
|
14
|
,,მოექეცი სხვას
ისე,როგორადაც შენ გინდა
მოგექცნენ’
|
,,----„
|
25-01
|
|
15
|
როგორი უნდა იყოს
მეგობარი
|
,,----„
|
27-10
|
|
16
|
რას ვაკეთებ თავისუფალ
დროს
|
,,----„
|
||
17
|
წაკითხული
წიგნის გარშემო მსჯელობა
|
,,----„
|
თვეში ერთხე
|
|
18
|
საუბარი საყვარელ ლიტერატურულ
პერსონაჟზე
|
,,----„
|
თვეში ერთხე
|
|
19
|
ფილმის ერთად
ნახვა და მასზე მსჯელობა
|
,,----„
|
თვეში ერთხე
|
|
20
|
საუბარი საყვარელი ფილმის
გმირზე
|
,,----„
|
თვეში ერთხე
|
|
21
|
საყვარელი
ლექსი(ან პოეტი) მათ შესახებ მსჯელობა
|
,,----„
|
2-11
|
|
22
|
სპორტის საყვარელი სახეობის
შესახებ ინფორმაციის მოძიება და
პრეზენტაციის გაკეთება
|
,,----„
|
9-11
|
|
ინტერნეტის, ფეისბუქის და სხვა თამაშების დადებითი და უარყოფითი მხარეების
გარკვევა
|
,,----„
|
16-11
|
||
21
|
თავისუფალ
თემებზე მსჯელობა
|
მოსწ.
|
თვეში ერთხ.
|
|
22
|
ჩვენი სოფლის ,რაიონის ისტორიის მოძიება და მისი განხილვა
|
მოსწ.
|
16-11
|
|
23
|
შეხვედრა მოძღვართან
|
კლ.ხელ
|
||
24
|
ღირსშესანიშნავი
დღეების, დღესასწაულების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება
|
,,-----„
|
||
25
|
დისკუსია: თუ
შეცდი,აღიარე
|
მოსწავ.
|
||
26
|
თამაში--სასიამოვნო ამბების
ესტაფეტა
|
მოსწავ.
|
||
27.
|
||||
სხვა ღონისძიებები
1.ექსკურსია---სასწავლო წლის განმავლობაში
სასურველია ორჯერ
1-ლ სემესტრში--სექტემბერ-ოქტომბრის თვეში
მე-2 სემესტრში-მაის-ივნისის თვეში
2.ლაშქრობა--სექტემბრის ან ოქტომბრის თვეში და მაის-ივნისში
3.დღესასწაულებისადმი მიძღვნილი
კონცერტების მოწყობა ან მონაწილეობის მიღება
5.ყოველი კვირის
ბოლო პარასკევს განვლილი
პერიოდის შეჯამება
ხმაურიანი, გულღია გოგონაა, სამი წელი სწავლობდა პიანინოს დაკვრას, მიატოვა, ახლა ცეკვა
მოსწონს, განსაკუთრებით უცხოური. უპასუხისმგებლო არ ითქმის, მაგრამ ზოგჯერ ,,ავიწყდება" აუცილებელი რაღაცეები, იცვამს, ,მოდურად",მოსწონს, როცა ახალ ტანსაცმელს დემონსტრირებას უკეთებს. კონფლიქტების მოყვარული არაა, მაგრამ არის მომენტები როცა ვერ უგებენ ან პირიქით, მაგრამ დადებითი ის აქვს, რომ არავის არ ებუტება. შეუძლია ინიცატივის გამოჩენა, უყვარს შექება, მოკლედ საერთო ჯამში--კარგი გოგონაა.
ლაშა
საკმაოდ თავდაჯერებული ბიჭია, მოსწონს, როცა ნდობას უცხადებენ, მაშინ ზედმიწევნით ასრულებს დავალებას, ნიჭიერია, მაგრამ არ გამოირჩევა ძლიერი ნებისყოფით, შეგიძლია ენდო, მაგრამ ჯერჯერობით ხშირად სჭირდება შეხსენება. თითქმის ყველა საგანს ერთნაირად ითვისებს, არ უყვარს ხშირი გაკონტროლება. თბილი, მოსიყვარულე ბავშვია. კონფლიქტურ სიტუაციაში იშვიათად ხვდება, არის შემთხვევები, როცა ინიციატივას დამოუკიდებლად იღებს. უყვარს სიურპრიზების გაკეთება. ცდილობს დადებით პიროვნებებს მიბაძოს.
საკმაოდ თავდაჯერებული ბიჭია, მოსწონს, როცა ნდობას უცხადებენ, მაშინ ზედმიწევნით ასრულებს დავალებას, ნიჭიერია, მაგრამ არ გამოირჩევა ძლიერი ნებისყოფით, შეგიძლია ენდო, მაგრამ ჯერჯერობით ხშირად სჭირდება შეხსენება. თითქმის ყველა საგანს ერთნაირად ითვისებს, არ უყვარს ხშირი გაკონტროლება. თბილი, მოსიყვარულე ბავშვია. კონფლიქტურ სიტუაციაში იშვიათად ხვდება, არის შემთხვევები, როცა ინიციატივას დამოუკიდებლად იღებს. უყვარს სიურპრიზების გაკეთება. ცდილობს დადებით პიროვნებებს მიბაძოს.
ლუკა
უყვარს ფეხბურთი, ყოველთვის რაღაც ავიწყდება, ხშირად უყურებს ფილმებს. მიზეზები არასდროს ელევა, ოღონდ თავი დაიძვრინოს, ლუკა ნიჭიერია, მოსმენილს, გაგონილს და ნანახას ზუსტად გადმოსცემს. გისმენს, მაგრამ პრიორიტეტს თავის აზრს ანიჭებს. ჯიუტია, თუ კარგად არ დარწმუნდა ან არ მოეწონა , საქმეს არ გააკეთებს, დარწმუნებული ვარ, მომავალში მასში პოზიტიური მიმრთულებები გაიმარჯვებს.
ერეკლე
მოწესრიგებული, მშვიდი ბიჭუნაა. ემოციის მართვა არ უჭირს, ყველასთან კარგი ურთიერთობა აქვს, კონფლიქტურ სიტუაციებს ერიდება, ახასიათებს ზრდილობიანი მიმართვა,გრძნობს პასუხისმგებლობას, კარგად სწავლობს, მაგრამ ხასიათიდან გამომდინარე არ ჩქარობს, აზრებს ნელა გადმოსცემს. მოკლედ ცოტა სისწრაფე და ერეკლე უფრო გაძლიერდება.
მარი
ლამაზია, ეს უდავოა, მღერის და მუსიკალური სმენით რომ გამოირჩევა--ესეც რეალობაა. პოზირება რომ უყვარს--ესეც ფაქტია. გულთბილი, გულჩვილი, მინაბული ჯერჯერობით დამოუკიდებელი არაა. სწავლა შეუძლია, მაგრამ პატარ- პატარა ხელისშემშლელი ფაქტორები ჯანმრთელობის მხრივ, აფერხებს. სწორი აღზრდის შემთხვევაში მისგან გულისხმიერი პიროვნება დადგება.
ჯინა
ზრდილობიანი, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე გოგონაა, თავშეკავებული, არ უყვარს ზედმეტი ლაპარაკი, შეუძლია პატიება, დახმარება უანგაროდ, უკონფლიქტოა, მოწესრიგებული, მხიარული ჯინა ყველას უყვარს.
ზაზა
ტანადი, ლამაზი, მოხდენილი ბიჭი, მუსიკალური სმენით დაჯილდოებული, ამასთან გულმავიწყი, თითქოს რაღაცას ვერ გებულობს, ყურადღებით მოგისმენს, თუ უნდა, დაზუსტებას არ ცდილობს,ჯრჯერობით დამოკიდებულია უფროსებზე, უყვარს ფილმების ყურება, ნანახს დაწვრილებით ყვება.არ არის რთული ბავშვი, სწორი აღზრდის შემთხვევაში მისგან კარგი პიროვნება დადგება.
დიმა
კლასში ყველაზე მაღალი, მაგრამ ყველაზე ბავშვური, ცელქი, მოუსვენარი, ხმაურიანი. განსაკუთრებული მიდგომის შემთხვევაში, დაკისრებულ საქმეს შეასრულებს, არ უყვარს ზეწოლა, სკოლის რეჟიმი, ყოველთვის მიეჩქარება სახლში,
დიდი დასვენების დროს ხშირად ვიკრიბებით......
როგორც ყველა ბავშვს , ჩემებსაც განსაკუთრებულად მოსწონთ ახალი წელი --
2018 წლის 14 აპრილს ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა წარმოადგენინა კომპოზიცია
ერეკლე
მოწესრიგებული, მშვიდი ბიჭუნაა. ემოციის მართვა არ უჭირს, ყველასთან კარგი ურთიერთობა აქვს, კონფლიქტურ სიტუაციებს ერიდება, ახასიათებს ზრდილობიანი მიმართვა,გრძნობს პასუხისმგებლობას, კარგად სწავლობს, მაგრამ ხასიათიდან გამომდინარე არ ჩქარობს, აზრებს ნელა გადმოსცემს. მოკლედ ცოტა სისწრაფე და ერეკლე უფრო გაძლიერდება.
მარი
ლამაზია, ეს უდავოა, მღერის და მუსიკალური სმენით რომ გამოირჩევა--ესეც რეალობაა. პოზირება რომ უყვარს--ესეც ფაქტია. გულთბილი, გულჩვილი, მინაბული ჯერჯერობით დამოუკიდებელი არაა. სწავლა შეუძლია, მაგრამ პატარ- პატარა ხელისშემშლელი ფაქტორები ჯანმრთელობის მხრივ, აფერხებს. სწორი აღზრდის შემთხვევაში მისგან გულისხმიერი პიროვნება დადგება.
ჯინა
ზრდილობიანი, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე გოგონაა, თავშეკავებული, არ უყვარს ზედმეტი ლაპარაკი, შეუძლია პატიება, დახმარება უანგაროდ, უკონფლიქტოა, მოწესრიგებული, მხიარული ჯინა ყველას უყვარს.
ზაზა
ტანადი, ლამაზი, მოხდენილი ბიჭი, მუსიკალური სმენით დაჯილდოებული, ამასთან გულმავიწყი, თითქოს რაღაცას ვერ გებულობს, ყურადღებით მოგისმენს, თუ უნდა, დაზუსტებას არ ცდილობს,ჯრჯერობით დამოკიდებულია უფროსებზე, უყვარს ფილმების ყურება, ნანახს დაწვრილებით ყვება.არ არის რთული ბავშვი, სწორი აღზრდის შემთხვევაში მისგან კარგი პიროვნება დადგება.
დიმა
კლასში ყველაზე მაღალი, მაგრამ ყველაზე ბავშვური, ცელქი, მოუსვენარი, ხმაურიანი. განსაკუთრებული მიდგომის შემთხვევაში, დაკისრებულ საქმეს შეასრულებს, არ უყვარს ზეწოლა, სკოლის რეჟიმი, ყოველთვის მიეჩქარება სახლში,
დიდი დასვენების დროს ხშირად ვიკრიბებით......
მაშინ, როცა დამოუკიდებლად მუშაობენ საგაკვეთილო თემაზე
როცა სკოლის გარეთ ვართ.....
კლასის საათი გაგვიგრძელდა...შემოდგომის წვიმამაც მოგვისწრო..
5 ოქტომბერს სკოლის სხვა მოსწავლეებთან ერთად მე-7 კლასელებმა მასწავლებლებს მიულოცეს პროფესიული დღე
ჩვენი სოფლის მკვიდრის პოეტ ლაშა გახარიას დაბადების დღეს მიუძღვნეს ბავშვებმა პოეზიის საღამო სახლ-მუზეუმში ქართული ენის მასწავლებელ მზია შანავას ხელმძღვანელობით
No comments:
Post a Comment